kamień księżycowy wisior

kamień księżycowy wisior

Sokole oko – kamień z zawieszką

Sokole narząd wzroku obdarza błogostanem bogactwem, masą, dobrobytem, oraz umiłowaniem natury. Przeznaczy moc sądzenia rozwojowego. UWAGA : Zdjęcie jest jedynie reprezentacyjne dla danego rodzaju kamieni. Może się zdarzyć, iż otrzymasz kamień trochę ciemniejszy czy jaśniejszy niż na zdjęciu, jednakowoż jego właściwości nadal zostają takie same. Każdy głaz jest inny i nie moja dwóch takich samych w całym Wszechświecie 🙂

Głaz Księżycowy Wisior

Tybetański wisior z dużym kamieniem księżycowym w kształcie łzy BTIW093

Tybetański wisior z dużym kamieniem księżycowym w kształcie łzy BTIW093

Tybetański wisior z dużym kamieniem rabunkowym w kształcie łzy + rzemień gratis

kamień księżycowy wisior

Kwarc Różowy – wisior

Kwarc różowy ma nagminnie jasnoróżowy, pastelowy kolor i promieniuje z niego miękka energia. Jest jedną z najwybitniej dobroczynnych odmian kwarcu. I nie pomylę się jeśli określę go po prostu mianem Kamienia Miłości. Głaz ów uzdrawia nas, nasze ciało i los, pozwalając uwiecznić uroda obwodowego nas świata. Współgra przepływ prężności między czakrami. Szczególnie jednak nagabuje a czakrę serca, super ją otwierając. Jego działanie jest tak zasadny, iż warto nosić stale przy sobie Świstek owej odmiany kwarcu. Głaz ów ogania zło, we wszelkiej jaźni. Natomiast przyciąga apetyczne zdarzenia, energie serafinów i duchów opiekuńczych. Zdecydowanie usuwa bóle czaszki. Aż do każdego wisiorka z kamienia dołączamy Murzyn rzemień! Moc kamienia waha się od momentu 3 do 6 cm.

Pozdrawiam. Jestem bardzo zadowolona, iż zdecydowałam się na nabycie tego wisiora. Podobał mi się na zdjęciu, a w faktyczności jeszcze bardziej. Sknerzę tylko, iż nie zdołałam u Was kupić kolczyków do kompletu. Udało mi się je kupić w innym sklepie. Niemniej jednak mają lekko zmieniony odcień. Paczka dostarczona pozostała wybitnie szybko. Zakupy u Was to radość. Salutuję. Janina Reinowska

Na sprawunek kwarcu zadecydowałam się ze względu na jego nadziemskie właściości, pozostałe głazy też konsumuje oczywiscie dysponują, toż ów jest na rzecz mnie idealny. Zarazem głaz zobowiązany jest w tryb, który oddaje aż do kostiumów sportowych jako i eleganckich. Ponieważ nigdy nie wnosiłam bizuterii, od czasu do czasu ażeby uniknąć bezużytecznych proszeń, tkam go po prostu do kasy i również działa 😉

Posiadlam nastepny kamien czyli Kwarc Rozowy . Jest przeuroczy i oczywiscie tajmniczy samym w sobie. Noszac ów kamien obserwuje jakie widma zaistnieja,ale istnieję przekonana ,ze ten stopniowy kamien takze da mi cos W charakterze przyuczyć się tarota? enigmatycznego,bo owo w koncu natura,ktora Wykładnie senów Prześcielcie na adres: czary@brama.onet.pl przedstawienie swojego snu. Najciekawsze nalezy szanowac i kochac,a owe jest najwazniejsze. Co aż do przesylki ,owe wyraźnie ekspresowa. Polecam .

Ametyst – wisior
Dwutlenek krzemu o uroczej fioletowej barwie. Głaz ów moja rzemiosło aż do oczyszczania z przeczących energii. Najlepiej działa przenoszony na gardzieli i nie dziurawy wówczas szczędzi właściciela od wszelkich strapień, chorób, a dodatkowo wzmacnia nerwy i skalę woli, wyzwala odkąd cykorów i depresji. Idealnie przydaje się aż do produkcji z czakrą 3 oka, dając nam intuicja w samych siebie i w inne przejawy. Ametyst energetycznie odpowiada również naszej czakrze korony…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wróżenie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz